טרי וחם היישר מהתנור

עפר גדנקן No Comments on טרי וחם היישר מהתנור

וופלים מן שנאפו לאחר פסח תשפ"א

21:14
27.04.24
פנחס בן זיו No Comments on למחרת התאונה; בן גביר תוקף: "באולפנים היו חוגגים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גם השנה, ראשונים וטריים מבצבצים על המדפים מיד אחרי פסח , איך לא הוופלים האיכותיים והמשובחים של מן.

במן, מזמינים אתכם ליהנות ממבחר טעים ומגוון של ופלים טריים ופריכים שנאפו לאחר חג הפסח תשפ"א בתהליך ייצור מיוחד שהחל מיד עם צאת החג תוך גיוס כל המשאבים על מנת לייצר במהירות האפשרית מוצרים בכמות גדולה ומספקת לכל החנויות והרשתות.

כמיטב המסורת במהלך 65 השנים האחרונות, גם השנה החלו התנורים לעבוד מיד לאחר צאת החג כאשר כל בני המשפחה התייצבו יחד עם העובדים המסורים והחלו את מלאכת הכנת הופלים והעוגיות. במהלך יוצא דופן עבד המפעל במתכונת של 24 שעות על מנת לספק ופלים ועוגיות טריים שנאפו לאחר הפסח למאות אלפי המשפחות ברחבי הארץ הדורשים  רק את הסחורה הטריה והמשובחת של מן.

"כל שנה מחדש במוצאי חג הפסח",  אומר אבי פקר- מנכ"ל חברת מן "אנו עושים מאמצים מיוחדים על מנת לייצר כמויות גדולות כאשר המשאיות מטעם רשתות המזון כבר עומדות ומחכות מחוץ למפעל לוופלים ולעוגיות שלנו. אנו גאים להיות בין היצרנים הראשונים והמובילים בתחום המזון שכבר ביום הראשון לאחר צאת חג הפסח ממלאים את מדפיהם במוצרים שנאפו לאחר הפסח. מדובר בעבודה קשה ומשותפת של המפעל, המפיצים ורשתות השיווק אשר עושות את מירב המאמצים על מנת לספק סחורה טרייה של ופלים ועוגיות של מן בתוך פחות מיממה. כמו תמיד, אנחנו שמחים לעשות את הכל על מנת להעניק ללקוחותינו חוויית טעם נהדרת באיכות וכשרות ללא פשרות."

כל מוצרי 'מן'  הינם פרווה ועשויים  ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס ללא צבעי מאכל וללא כולסטרול.

בהשגחת הרב לנדא והרב שבח רוזנבלט שליט"א, להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות



0 תגובות